torsdag 4 november 2010

HÖST I OXFORD

Livet är fint i lilla Oxford. Kylan har äntligen kommit. Luften på tidigt morgnarna när jag cyklar till min italian class tre gånger i veckan är krispig, kall och frisk. På campus går studenterna runt med north face-jackor och kaffemuggar och idag såg jag en ekorre och en kanin leka tillsammans under en ek. På fredag börjar jag också på portugisiska och jag följer med på varje franska och historiaklass. Jag har funnit en sann vän i Zeus., samt andra människovänner. På måndag ska jag hålla en svensk internationaliTEA och få låta studenterna smaka på Sverige genom diverse läckerheter. Som sagt, livet är fint i lilla Oxford.

Här är några bilder från den brasilianska internationaliTEA:n:










1 kommentar:

  1. wow dem här bilderna låter att ni har verkligen kuuuuuuuuuuuuuul..
    fina bilder..
    god mat också.. wow..

    SvaraRadera