måndag 10 januari 2011

AVSKED

Förlåt för mitt dåliga uppdaterande. Jag antar att allt är så nytt och annorlunda att jag knappt hinner bearbeta det själv i min hjärna. Men jag ska bli bättre!

Jag har varit i Brasilien i snart tre veckor nu.  Matt av omställningen som fortfarande pågår.  Men jag vet att detta bara är en fas, jag har varit med om det förr. Det gäller att bita ihop och leva här och nu. Nu börjar den verkliga utmaningen, nu måste jag upptäcka på egen hand. Jag ska stanna här i Vitória tills på lördag, då det bär av till norra Brasilien och Recife.

Jag ska gå och lägga mig nu. Jag saknar och älskar er!

2 kommentarer:

  1. Tänker på dig med :) puss, P

    SvaraRadera
  2. Kusin!
    Snart kommer jag! Jag känner dig inte ut och in men jag har ju bytt blöja på dig som barn ;) Ska bli spännande att få upptäcka lite av Brasilien med dig! Kram kram kram

    SvaraRadera