fredag 24 september 2010

CASA MASERA

De senaste tre dagarna har jag tillbringat hos systrarna Gaia och Chiara Masera, som jag lärde känna första gången jag åkte till Turin för tre år sedan. De är världens mysigaste systrar, bor i världens mysigaste lägenhet och har världens mysigaste skratt. De här dagarna har vi ätit (gör jag något annat här?) både ute och inne. Vi bakade pizza, lagade gnocchi, pasta med pesto, osv och nu står vår sista lunch tillsammans och puttrar på spisen. Om några timmar tar jag tåget till Milano för ett sista stopp och en sista natt. Det är fashion week, stadens puls är högre än nånsin och jag lämnar imorgon mitt fina Italien - för Sverige.


1 kommentar:

  1. Josefin nästa gång du åker såna platser du måste ta med dig mig också som en present.. hehehha hahhaha man blir bara sugen på alla god mat och fantastiska platser.. det e magisk..:-)

    SvaraRadera